Sehening Kalbu

Kelana Berlandaskan Hati, Percaya Mengikat Diri…

Kawan? Hakikatnya…

Posted by anakkawi on May 3, 2005

Sahabat yang sejati adalah sahabat yg sentiasa ada di saat suka dan duka,

membantu kita di saat susah dan senang,

dan kita berusaha menjadi seorg teman,

agar kita memperolehi sahabat sejati…

Namun hakikatnye tidak semua org kekal sebagai sahabat,

hari ini hidup bersama,

Akan datang hilang entah ke mana,

Itulah hakikatnya,

Kita hidup bersendirian,

Berusaha menjadi yang terbaik,

Tanpa kita sedari,

Hidup itu tidak sempurna…

Ait… sebenarnya aku ingin jumpa kembali teman2 yg pernah menjadi kawan2ku, kita sering beranggapan bahawa kawan itu golongan yg terbaik selepas keluarga. Tapi hakikatnye sebaik manapon kita, kita sukar menjumpai kawan yg sanggup mati untuk kita, maka jika anda mempunyai sahabat yg benar2 baik terhadap anda, berhati2lah dengan mereka agar mereka tidak menjadi seperti ular didalam semak, menjadikan anda mangsa tanpa disedari…

Dan tentunya dalam masa yg sama, hargailah kehidupan anda bersama kerana bila kita mula membina kehidupan sendiri, sukar kita mencari galang ganti pada org2 yg pernah kita temui…

2 Responses to “Kawan? Hakikatnya…”

  1. ohOo..hmm2..alamk terharu lak tgk album tuh..isk2..waAaa..hHeh =P
    thanks akhi..pape kang pasni..kalo frhn x tau pape psl akhi..mmg siap ah..ade yg nk kene la tuh..
    take care brO
    wslm~

  2. leen said

    eheh! igtkan emain jer aritu..rupenyer ade gambo awek pakai bj ijau tu hehee..terharu lak rase nyer..huhuhu..malu arrr…kawan2 awak sume lawa2..kan saye dah cakap saye tak layak dok dlm album tu..:)
    btol la name saye tu name penuh noor haslinda.skang kat kedah..keje sbg tutor kat comp centre..lg nak tau pe lagi..hehe..dah la tu merepek lak..
    wslm`

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: