Sehening Kalbu

Kelana Berlandaskan Hati, Percaya Mengikat Diri…

::TeRiMa KaSeh::

Posted by anakkawi on October 4, 2005

Hari ni hari terakhir di bulan Syaaban. Esok Ramadhan bakal menjelma. Minggu2 terakhir ni aku sibuk sgt dgn urusanku. Lama xbukak Blog ni, sayang sgt nak tinggalkan. Tapi masa tidak mengizinkan kita, ade mase aku jenguk2 gak blog aku yg sepi nih.

Buat kawan2 yang rajin bertanya khabar, trima kaseh aku ucapkan. Msg2 yg xdapat dibalas, testi2 yg dihantar, dan tidak lupa ucapan besday buatku [walaupun besday aku 7 Oct nih, tp dah org hantar kita ucap terima kaseh byk2 je lah] semua skali yg xmampu aku tuliskan di sini, terima kaseh buat semua.

Lupa aku ceritakan. Semalam aku terbaca Mastika keluaran Oktober. Cerita Misteri al-Quran dan kejadian di Sg. Pahang. Tak sangka aku bole tgk gambo kwn aku dalam Mastika setelah lama dia pergi. Erm, buat kawan2 yang tidak tahu, arwah Nurul Hayati Abdullah tu pernah jd kawan aku. Tapi dah masanya dia bergi dulu… Al-Fatihah buatnya, moga rohnya dicucuri rahmat. Lambat laun kita juga bakal menyusuli mereka bukan?

Lupa juga aku coretkan. Minggu lepas adalah minggu aku jadi Wakil Calon kepada seorang sahabat yang bertanding. Walaupun dia dilabelkan sebagai pembangkang, [oleh kerna aku mewakili dia, maka aku pon pembangkang la kot???] tp aku tetap jd wakil dia. Bukan kerna dia di pihak yang benar. Bagi aku politik ada benar dan salahnya. Dua-dua pihak pon betul gak. Pihak sana penyokong Aspirasi. Pihak aku pendokong mahasiswa. Tapi aku di sini kerna kawan2 aku suma di sini. Tidak kira pihak2 yang salah dalam barisan mereka. Aku xsuka masuk politik, sebab aku sendiri membesar dalam politik. Umah tok aku di Jalan Kebun tu tempat markas cawangan UMNO. Hahaha, kadang2 aku tergelak sendiri sebab keluarga aku sendiri bukan penyokong kuat UMNO. Ayah aku dgn kawan2 dia tubuh cawangan sbb bole senang nk dapat duit je untuk buat program. Bukan maksud aku wujud politik wang di situ, sbb org2 yang terlibat termasuk ayah aku tak kaya dgn dduit UMNO. Duit tu abes mcm tu je. Buat satu dua program utk org kampung, abes la…

Ai, byk pulak cite politik. K, kembali pada tajuk asal. Tak lupa diucapkan Terima kaseh juga buat adek2 aku suma, terutama buat Farhan, nanti abg balas emel yg satu itu. Cuma diingatkan perempuan itu tidak bersalah…

Dan akhirnya…

Terima Kaseh buat sekelian kalinya….

One Response to “::TeRiMa KaSeh::”

  1. AhMaD said

    Hurm… lamenye xupdate blog aku…

Leave a Reply

 
