Sehening Kalbu

Kelana Berlandaskan Hati, Percaya Mengikat Diri…

Hari Pertamaku dengan WordPress.com

Posted by anakkawi on November 28, 2007

Mula-mula aku tengok wordpress ni rasa mcm bes. Lepas aku siap daftar semua aku rasa aku mcm bengong lak. Taruk gambo pon mcm xjd2, ahaha… ntah la, tapi banyak lagi masa yang ada untuk aku teus memboringkan diri dengan wordpress.com nih…. Kita belajar sampai mati. Tak mengapa klo hari i kita bodo tambah bengong sket, sekurang2nya kita boleh trus belajar… dan belajar lagi…

Leave a Reply

 
