Sehening Kalbu

Kelana Berlandaskan Hati, Percaya Mengikat Diri…

Pengakuanku…

Posted by anakkawi on December 23, 2007

Aku sebenarnya masih tidak tahu bagaimana ingin memasukkan gambar di dalam ruangan post ini. Maksud aku adalah untuk memasukkan gambo secara online, atau menggunakan scrip2 ntah ape ntah itu [aku bukanlah orang yang pernah belajar IT secara langsung, C++ serta Php itupon aku tidak tahu definisinya yang tepat, ahahah…]. Yang ada di sini adalah kita perlu upload gambo ke dalam akaun wordpress kepunyaan sendiri, kemudian ikuti langkah-langkah yang dikehendaki, baru boleh dipaparkan gambar seperti yang dikehendaki ke dalam post.

Cuma aku fikirkan besar fail percuma diberikan hanya sebanyak 50MB, jika habis dipakai bagaimana pula? Mungkinkah itu sebabnya ada para blogger yang buka lebih dari satu akaun blog, tapi aku fikirkan cara itu tidak praktikel langsung. Kadangkala bila aku ‘copy n paste’ sesetengah artikel boleh pula keluar gambarnya, namun kadangkala tidak keluar.

Biarlah, mungkin sampai masa nanti akan kutemui blog2, atau web2, atau komen2 pembaca yang bermurah hati membantuku, Insya Allah pasti suatu masa nanti boleh  aku mengatasi masalah tersebut.

Berserahlah pada TuhanMu Yang Satu… Nescaya DIA akan sentiasa menolongmu…

Leave a Reply

 
