Sehening Kalbu

Kelana Berlandaskan Hati, Percaya Mengikat Diri…

Ternak Lintah

Posted by anakkawi on December 25, 2007

Aku tengok dalam ruangan search aku, ada org yang cari info berkenaan penternakan lintah. Ada la dalam 5 carian,  tp yg aku nk cerita nih,  ADA.  So aku pon buat la sikit2 carian dalam laman web nih, jumpa la beberapa web berkenaan penternakan lintah.

Laman Web: www.bicarajutawan.com nih sebenarnya forum berkenaan minat para pelabur untuk menjadi usahawan, seterusnya menjadi jutawan. boleh la cari info sikit2 paal lintah nih…

Tapi dalam banyak2 laman web aku jumpa, blog Site Of Fisheries nih paling bagus. Suma info boleh dikatakan sangat berguna, serta ilmiah. Blog aku pon caca-merba jek. Memang sengaja aku campur adukkan semua info di sini. lagipon aku reka blog ini untuk diriku, bukan utk korg. Hahah…. tapi nak ceritanya beliau ade gak post info2 yang berguna berkenaan lintah nih. Aku tak katakan lengkap, cuma berguna…

Dan lupa pulak satu blog yang dah lama aku jumpa, tapi jarang amat aku bukak. Blog beliau nih boleh dikatakan caca-merba mcm blog aku gak. tapi penuh informasi berkenaan bab2 penternakan nih. Sila layari Agro-Blog untuk makluman lanjut…

Okeh, walaupon aku tau info yg aku bg nih xberapa berguna, terima kasih kerana sudi meluangkan masa seketika di sini.

=P

Leave a Reply

 
